sobota 2. listopadu 2013

Vyhrála jsem!!! =))

Hráli jste někdo taky s Martinusem (martinus.cz) o wishlist? Proti loňsku, kdy jsem vcelku marně naháněla ovečku v Knižní výzvě, nám internetové knihkupectví připravilo vcelku jednoduchý úkol - jenom si vytvořit wishlist vytoužených knih a doufat, že vás během měsíce října vylosují. A co bylo super - je jedno kolik wishlistů vytvoříte - no tak jich mám asi dvacet =D I když nutno přiznat body Knižní výzvě, alespoň jsem si prověřila znalosti ze střední školy =)

No, a jeden z těch mých wishlistů byl nakonec - v posledním týdnu - přece jen vylosován... Tak jsem asi hodinku zhluboka dýchala a snažila se tu zprávu vůbec vstřebat! =) A tak už se jenom těším na svých třináct nových knížek, které tu pro vás samozřejmě všechny zrecenzuju =) A na co se ještě těším? Na další soutěž od Martinusu =))





Žádné komentáře:

Okomentovat